Daňové poradenství Daňové poradenství

Daňové poradenství

Způsoby poskytování daňového poradenství:

  1. Poradenství na požádání

Poradce provádí poradenství na základě požadavků klienta prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky dle potřeb klienta.

Tento způsob provádění daňového poradenství obsahuje:

řešení aktuálních daňových problémů předložených klientem, řešení provádí daňový poradce prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky

v případě řešení náročných problémů provádí poradce daňové poradenství v sídle klienta. Toto daňové poradenství se provádí na základě dohody obou stran.

 

  1. Poradenství za paušální platbu

Poradce provádí poradenství na základě požadavků klienta prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky dle potřeb klienta.

      Tento způsob provádění daňového poradenství obsahuje:

řešení aktuálních daňových problémů předložených klientem, řešení provádí daňový poradce prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky, Pro klienta je rezervována v měsíci 1 hodina poradenství, která se v případě nevyčerpání do dalších nepřesouvá.

Klient obdrží mailem každý měsíc stručné informace o změnách v zákonech, novinkám či nálezech v daňovém řízení

v případě řešení náročných problémů provádí poradce daňové poradenství v sídle klienta. Toto daňové poradenství se provádí na základě dohody obou stran

klient má v rámci poradenství rezervován čas poradce pro řešení jeho problémů

 

  1. Pravidelné daňové poradenství on line formou

Poradce provádí poradenství formou on-line konzultací, případně odpovědí mailem nebo výjimečně mobilem.

Klient má vyčleněnou dobu na on-line konzultace, které si domlouvá s poradcem. Poradenství je poskytována v měsíční, dvouměsíční či čtvrtletní frekvenci a 3 člověkohodiny poradenství on-line, mailem a mobilem. Hodiny je možné v rámci roku přesouvat v rámci čtvrtletí.

V případě potřeby, např. z konzultací vyplyne potřeba se osobně setkat nad doklady či řešení problému, se provede osobní návštěva u klienta, která se počítá do vyčleněného času.

Klient obdrží mailem každý měsíc stručné informace o změnách v zákonech, novinkám či nálezech v daňovém řízení.

 

  1. Pravidelné daňové poradenství formou osobní návštěvy

Poradce provádít poradenství na základě požadavků klienta: zpravidla osobně jedenkrát za 1 měsíc v sídle klienta.

Tento způsob provádění poradenství obsahuje řešení problémů a otázek z oblasti daní v rozsahu 4 člověkohodiny, přičemž do tohoto rozsahu se započítává i čas poradce věnovaný řešení předložených problémů a otázek mimo sídlo klienta, poradce kromě řešení dotazů klienta se v rámci návštěvy prověřuje vybrané oblasti u klienta. Poradenství je poskytována v měsíční, dvouměsíční či čtvrtletní frekvenci dle výběru klienta.

Dále provádí poradenství telefonicky nebo elektronickou poštou. Tento způsob provádění poradenství obsahuje řešení aktuálních problémů předložených klientem.

Klient obdrží mailem každý měsíc stručné informace o změnách v zákonech, novinkám či nálezech v daňovém řízení.

 

5. Pravidelné daňové poradenství formou podrobné kontroly

Poradenství probíhá částečně dálkově a částečně osobně.

Klient pošle v období před zpracováním DPH účetní deník (nebo je umožněn poradci přístup do účetnictví klienta), poradce provedeme kontrolu zaúčtovaných položek, v případě nejasností požádá o doplňující informace, pokud to bude nezbytné, vyřeší se nejasnosti osobní návštěvou. V případě daní, které nelze zjistit z účetního deníku, bude kontrola provedená osobní návštěvou. Poradenství je poskytována v měsíční, dvouměsíční či čtvrtletní frekvenci dle výběru klienta. Poradenství obsahuje 6,5 člověkohodiny práce poradce za měsíc.

Dále provádí poradenství telefonicky nebo elektronickou poštou. Tento způsob provádění poradenství obsahuje řešení aktuálních problémů předložených klientem.

Klient obdrží mailem každý měsíc stručné informace o změnách v zákonech, novinkám či nálezech v daňovém řízení.